2013/08/10

Fascination


































My fascination with fascinators began around a year ago. I bought this one (in the pictures) half a year ago. Since then it had been lying on the shelf. I used to look at it, try on from time to time but it didn't match any of my clothes. Then I pinned it on my loosely tight hair. Thanks to it the outfit changed rapidly. It looks as if it was from the past! The whole is full of expressive colours and patterns. How do you like it?



Moja fascynacja fascynatorami rozpoczęła się około roku temu. Ten, który oglądacie na zdjęciach kupiłam pół roku temu. Od tego czasu leżał na półce. Przyglądałam się mu, co jakiś czas przymierzyłam, ale do niczego mi nie pasował, aż do teraz gdy wpięłam go w swobodnie związane włosy. Dzięki niemu cały zestaw nabrał innego wyrazu, jak gdyby z poprzedniej epoki. Całość utrzymana jest w wyrazistych kolorach i wzorach. Jak Wam się podoba?







Follow on Bloglovin
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


Bluzka: Mango
Spódnica: Promod
Naszyjnik: Zara
Szpilki: Christian Dior

66 comments:

  1. Przepiękny zestaw, uwielbiam <3

    ReplyDelete
  2. super kolory. intensywne lato!

    ReplyDelete
  3. wow, przepiękne połączenie kolorów!!

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam te dwa kolory zestawione razem *.*

    ReplyDelete
  5. Fantastycznie kolorowo! idealnie!

    ReplyDelete
  6. boskie te buty :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. buty i koszulka są boskie <3
    U mnie nowy, zapraszam :)

    ReplyDelete
  8. bomba kolorystyczna ;) pięknie!

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądasz, kolory mnie zachwyciły :)
    Wpadnij do mnie:
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jesteś niesamowita jak dla mnie połączyłaś to wszystko idealnie
    http://kelyxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna kolorystyka!

    http://malvineee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Cudny naszyjnik ,piękne buciki i kolorystyka zestawu;))

    ReplyDelete
  13. Bardzo się podoba ! Lubię takie mocne kolory i Ty prezentujesz się w nich świetnie ! Prześliczne są te buty...gdzie je kupiłaś ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Redford&Grant w budynku Metropolitan'a w Warszawie. Rewelacyjny sklep, mogłabym mieć prawie wszystko stamtąd, tylko te ceny....

      Delete
  14. uwielbiam taki mix kolorów!
    wygladasz super;)
    obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. gorgeous necklace! loving the shorts as well!

    ReplyDelete
  16. Great colour combo,magnificent look!!!

    http://dolapperisi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jak zwykle przepięknie wyglądasz, fantastyczna stylizacja :)

    ReplyDelete
  18. idealna!
    obserwuję i serdecznie pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Nareszcie spódnica, którą znam z instagrama :) Świetnie połączenie, a fascynatory także uwielbiam, tylko jakoś nie mam śmiałości założyć :) Cudowne szpilki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z śmiałością do fascynatorów mam podobnie, ale tym razem udało mi się przełamać:-)

      Delete
  20. Kolorystyka zestawu jest tak optymistyczna, że chyba nie da się o nim nic złego powiedzieć, a przynajmniej ja nie umiem :) Jeśli jednak miałabym wybrać coś co podoba mi się najbardziej to zdecydowanie wybrałabym ozdobę do włosów, te niebieskie piórka są cudowne, nadają oryginalności prostej fryzurze :)

    ReplyDelete
  21. Piękny zestaw, cudowny blog! <3 Jestem Zafascynowana Tb i Twoimi stylizacjami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;D
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. przepięknie !
    świetne połączenie kolorów !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  23. jestem zachwycona spódniczką i butami! cuda <3 polubiłam na bloglovin, instagram i lookbook :)

    ReplyDelete
  24. ekstra :) buty są cudowne :)

    ReplyDelete
  25. Pięknie, mega kobieco...bardzo mi sie ten zestaw podoba :) pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  26. ale klasa mmm...



    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    ReplyDelete
  27. wspaniały styl i rewelacyjne zdjęcia!

    ReplyDelete
  28. dziękuję za komentarz ;) super zestaw, genialne dodatki

    ReplyDelete
  29. dziękuje za komentarz :) Bardzo ładna stylizacja :) Obserwuję ;) pozdrawwiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia <33
    Uwielbiam Twój styl :)
    Zapraszam: http://www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. piękne kolory, świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  32. Świetny zestaw , ślicznie wyglądasz:)
    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. genialny zestaw i te kolory <3

    ReplyDelete
  34. Zakochalam sie<3 cudowne kolory:)
    zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  35. prześliczne buty, zniewalający kolor!!:)

    ReplyDelete
  36. Gra kolorów świetna, jestem pod wrażeniem całej stylizacji :)

    ReplyDelete
  37. Kolorystycznie ta stylizacja jest genialna!
    Bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Kolory idealne dla Ciebie. Ach te szpilki, są przepiękne :))

    ReplyDelete
  39. Lubię to połączenie kolorów. Twój Naszyjnik jest śliczny! <3

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Super spódniczka! Zapraszam na nową notkę, ze zdjęciami z sesyjki ;> ;* Pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. tak cukierkowo
    wyglądasz intrygująco


    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2013/08/bad-and-very-sad.html

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz Bosko to są zdecydowanie Twoje kolory Kochana Klasa!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. kolorowy ptak z Ciebie, świetnie wyglądasz... :)
    lubię kolory, bo są takie pozytywne... :)))

    pozdrowienia,
    www.letsgocolour.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja również bardzo lubię fascynatory, potrafią stworzyć naprawdę fajną stylizację.
    Świetne kolory!!

    ReplyDelete
  45. ale śliczny zestaw, lubię takie wyraziste stylizacje ;)
    Obserwuję i mam nadzieję na to samo ;)
    www.madame-pattinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Cudowne kolory! Cieszy mnie, że to ani nie pastele, anie nie neony :)
    Dziękuję za odwiedziny, bardzo chętnie zaobserwuję przez Bloglovin i zapraszam do tego samego :))
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Buty będą mi się śniły po nocach!!
    Jak zawsze jesteś perfekcyjna. I to w Tobie uwielbiam.
    Pozdrawiam cieplutko. :-*

    ReplyDelete
  48. Pieknie !! Zachwycasz ;)

    ReplyDelete
  49. sliczna spódnica;) stylizacja na wielki plus;) zapraszam ;)

    ReplyDelete
  50. cały zestaw jest perfekcyjnie dopasowany! inspirujesz:)
    jasne, że zaobserwowałam, z pewnością częściej będę tu zaglądać:)

    ReplyDelete
  51. Piekny zestaw, piekne kolory, obserwuje, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  52. bardzo fajny set super dodatki super kopertówka:)

    ReplyDelete
  53. What beautiful jewellery and skirt!! :) <3

    ReplyDelete
  54. Kochana Ty jak zawsze świetnie się zaprezentowałaś! Cudowne szpilki!
    Masz wspaniały styl!

    Całuję
    www.FlashingDiamonds.pl

    ReplyDelete
  55. Kochana, znowu mnie powaliłaś na kolana!

    ReplyDelete